Verlengd weekend

Jaaaaa, verlend weekend. Jongens gaat dat deugd doen. Ik moet zo dringend bekomen. Heb jij dat soms ook, beste lezer (met duizenden zijn jullie :-), dat de dingen elkaar zo snel opvolgen dat je ze niet kunt laten bezinken? Bon, ik kom uit zo'n periode. Ik verander van werk, moet dringend gaan verhuizen, heb het razend druk met animo, afgesprongen bijna-relatie ... Je weet wel, een hoop dingen die eigenlijk reflectie verdienen omdat ze heel belangrijk zijn. Om al die zaken degelijk te plannen en eruit te leren is het natuurlijk belangrijk dat er mentale rustmomenten worden ingebouwd. De waren er ongelooflijk niét de voorbije maand. Als alles zich dan begint op te stapelen in je hoofd dan zit dat hoofd na verloop van tijd letterlijk vol. Verschrikkelijk is dat. Als je hoofd volzit dan ben je niet meer scherp, niet meer grappig, niet meer alert, maak je fouten, ... Als mijn hoofd vol zit en ik daardoor niet meer alert ben dan voel ik mij ongelooflijk op mijn ongemak, onzeker en zo.

Vandaar: ik moet dringend weg om de zaken te overdenken, te reflecteren, ... Kom dit lang weekend even goed uit. Ik ga met vrienden stappen in de Vogezen. Ik reken er dus op min of meer uitgeslapen terug te komen om u allen te verblijden met wat scherpere inzichten dan het merendeel van mijn conversaties de laatste dagen.

De foto is er een van Etienne Daho, van de single 'Weekend à Rome', een aandrader. Oh ja, ik wil nog wat reclame maken voor mijn flickrpagina. Hier klikken! Er staan er niet zo gigantisch veel op, maar ben wel trots op een aantal foto's.

Reacties

Populaire posts van deze blog

De geur van mijn grootvader

Mijn obsessie met Charles Rosel, un grand décorateur

Sociale strijd van Pellizza tot Vanfleteren, van Milaan tot Clabecq