Egostrelend

Dit wilde ik nog even zeggen. Vorige woensdag organiseerde Knack een debat met alle jongerenvoorzitters in Antwerpen voor verschillende middelbare scholen. Het was wel tof. Bizar trouwens ook; we ontmoeten elkaar altijd tijdens debatten en zo leren we elkaar ook kennen. Persoonlijk komen we dan ook best, de mimivoorzittertjes onder elkaar. Ik ben zelfs met Bert Debrabandere (jong CD&V) naar huis gereden (ga nu niét op hem stemmen he). Enfin, wat ik eigenlijk wilde zeggen. Voor en na het debat werd er gestemd. Voor het debat zou 16% op sp.a stemmen, erna 29%! Cool he? Mijn ego is gestreeld. Groen! ging ook wat vooruit, de andere daalden. Enfin, als dit een indicator is voor de verkiezingen :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

De geur van mijn grootvader

Mijn obsessie met Charles Rosel, un grand décorateur

Sociale strijd van Pellizza tot Vanfleteren, van Milaan tot Clabecq