welkom allen

Zonder de pretentie te hebben dat op deze blog de loop der dingen tot in details uit de doeken zal worden gedaan, stel ik met plezier "het wat en waarom" voor. Zoals de meeste blogs, laten we daar heel eerlijk in zijn, zal ook deze een mix van weetjes wat betreft mijn personal life bevatten, aangevuld met politieke beschouwingen zoals u dat van een rationialist (rationele idealist, wat vindt u van de term?) kunt verwachten.
Daar ik nogal vaak karaktertrekken van personages uit boeken overneem, lijkt het mij interessant u op geregelde tijden ook een kort overzicht te geven van de boeken die ik aan het lezen ben. Momenteel Indische Duinen van Adriaan Van Dis, dus ik sta niet heel erg agressief. Mensen die mij in mijn Guggenheimer periode hebben meegemaakt halen opgelucht adem.

Reacties

Populaire posts van deze blog

De geur van mijn grootvader

Mijn obsessie met Charles Rosel, un grand décorateur

Sociale strijd van Pellizza tot Vanfleteren, van Milaan tot Clabecq